Nibiru, αυτός ο άγνωστος 6

Αναλογιζόμενος τα ως τη συγκεκριμένη στιγμή δεδομένα, αναρωτιέμαι αν όλη αυτή η προσπάθεια για την ανακάλυψη της ταυτότητας του Nibiru είναι ματαιοπονία. Μήπως εν τέλει θα πρέπει να περιμένουμε την άφιξή του – η οποία, το αισθητήριο μου λέει, δεν αργεί – για να μάθουμε ποιος είναι;

Το ασίγαστο πάθος για έρευνα, cette passion incadescente που θα έλεγε και ο Baudelaire, με εμποδίζει να σταματήσω να σκέφτομαι. Και ενώ ΔΕΝ μπορώ να ρισκάρω να ονομάσω εύκολα κάποιον από το Ελληνικό Κοινοβούλιο -όπου, ήρθε η ώρα να το αποκαλύψω, σύμφωνα με τις έρευνές μου θα εγκατασταθεί ο Nibiru όταν αποκαλυφθεί με την πραγματική του μορφή και όχι αυτή του βουλευτή –  ως το Μεγάλο Πλανήτη, σταδιακά οι προφήτες του διαγράφονται ξεκάθαρα σχεδόν στο οπτικό μου πεδίο.

Αρκεί να είναι καθαρό το βλέμμα.

Θυμήθηκα την, αντρίκεια θα τη χαρακτήριζα, δήλωση της βουλευτού της Ν.Δ. Φωτεινής Πιπιλιλι η οποία έβαλε τα πράγματα στη θέση τους όσον αφορά την ασυδοσία της Εκκλησίας η οποία έχοντας συλλάβει το σατανικό σχέδιο του προσηλυτισμού μέσα από ονόματα σταθμών του μετρό – και όλοι γνωρίζουμε πόσο ύπουλος και διαδεδομένος είναι ο προσηλυτισμός μέσα από ονόματα σταθμών μετρό! – είχε φροντίσει να ονομαστούν οι άκρες μιας γραμμής του  Άγιος Αντώνιος και Άγιος Δημήτριος αντίστοιχα.

Μιλάω φυσικά για την απαίτηση της σουφραζέτας αυτής στην τριτοκοσμική Ελλάδα του 21ου αιώνα να μετονομαστούν οι σταθμοί, αν όχι να βγει από το εορτολόγιο κάποιος από τους δύο Αγίους, ώστε να μείνει μόνο το Ιωάννης ή το Δημήτριος. Έτσι, όταν θα χρησιμοποιεί το μετρό να μην μπερδεύεται και να πηγαίνει στο Μπουρνάζι όταν θέλει να πάει στο Δε Μολ και τανάπαλιν. Μάλιστα, έμαθα ότι ήταν τόσο ακέραια η στάση της ώστε αποφάσισε να ΜΗ χρησιμοποιήσει ξανά μετρό ώσπου να μετονομαστούν οι σταθμοί.

Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω στο ελάχιστο τη ντόμπρα στάση της βουλευτού ή να ισχυρίζομαι πως δεν ήταν και τα προηγούμενα ένας από τους λόγους που συνέβαλαν σε αυτήν την κίνηση, νομίζω ήρθε η στιγμή να αποκαλύψω την κύρια αιτία που οδήγησε την περήφανη δημοσιογράφο στο να ζητήσει επιτέλους να αφαιρεθούν αυτά τα ονόματα που κάνουν κάθε κοσμικό πωπό να στριφογυρνά με ανησυχία στα καθίσματα του μετρό περιμένοντας να ακούσει αν ο επόμενος σταθμός τον δικαιώνει στην επιλογή της κατεύθυνσης.

Έχω βάσιμους λόγους να πιστεύω πως η Φωτεινή, η Εωσφόρος του Κοσμικού Κράτους, αυτή η Προμηθέας της αστικής διανόησης, το ακρόπρωρο της Φιλελεύθερης Ναυαρχίδας προέβη στην κίνηση για καθαρά λατρευτικούς λόγους. Τι θέλω να πω.

Σύμφωνα με υπολογισμούς που έκανα, για να πάει κανείς στον Άγιο Δημήτριο ακολουθεί πορεία προς Δυσμάς, ενώ αντίθετα για να παέι στον Άγιο Ιωάννη, όπως είναι φυσικό και επόμενο, πορεία προς Ανατολάς. Αυτό μπορεί να μη λέει τίποτα στο αποπροσανατολισμένο κοινό, στη μεγάλη δημοκρατική κοινωνία, από το οποίο έχει τεχνηέντως κρυφτεί η έλευση του Νινιμπίρου, όμως λέει πολλά στον καλά πληροφορημένο άνθρωπο.

Η Πιπιλιλί, όπως και κάθε μορφωμένος απόγονος του πιθήκουκου, δεν μπορεί να ανεχτεί την εκκλησιαστική ορθόδοξη χριστιανική λατρεία, η οποία ως γνωστόν στρέφεται με τα ιερά της στην Ανατολή -του Ηλίου – για να τιμήσει τον Κύριο. Αντίθετα, η βουλευτής προσπαθεί να αποκαλύψει, ως άλλη Προμηθέας, στην ανθρωπότητα την έλευση του Νινιμπίρου, αρχίζοντας να «χτίζει» τα δικά του ιερά που θα βλέπουν προς τη Δύση!

Το πιάσατε; Ο σταθμός του μετρό που βλέπει προς τη Δύση -όπως και κάθε σταθμός του Μετρό που βλέπει προς τη Δύση- θα πρέπει να μετονομαστεί . Η Φωτεινή Πιπιλιλί, η οποία ως αρχιέρεια του Νινιμπίρου -ένας Ησαίας ας πούμε της σχολής του Chicago – προβλέπει τον ερχομό του, σύμφωνα με καλά συγκεντρωμένες πληροφορίες θα προτείνει σύντομα το Άγιος Δημήτριος να πάρει το όνομα

Νινί.

Θα είναι αυτό το όνομα μια συγκεκαλυμμένη αναφορά στο Νι(νι)μπίρου, το πιάνουμε; Από την άλλη θα φαίνεται ξεκάθαρα πως οι πιστοί του Νινιμπίρου, όσοι θέλουμε να προσευχηθούμε σε αυτόν, θα στρεφόμαστε στη Δύση, εξ Εσπερίας το φως του Νινιμπίρου άλλωστε, για εκείνον τον καινούριο ήλιο που θα λούσει με το άπλετο φως του τη revolution avortee τελοσπάντων του 1821 και θα τη μετατρέψει σε ωράριο εμπορικών κέντρων τύπου Lafayette – προσέξτε την επανάληψη του t – για να κάνουμε τα ψώνια μας οι ελεύθερες χωρίς το άγχος της εθνεγερσίας.

Για να μη μιλήσω για τα Harrods – προσέξτε την επανάληψη του r.

Υ.Γ. 1: Φυσικά, η Φωτεινή δεν θέλει -όπως άλλωστε και κάθε ταπεινός εργάτης της έλευσης του Νιμπίρου – κανενός είδους εύσημα. Αρκεί η παρουσία της στο Ελληνικό Κοινοβούλιο τη στιγμή που επιτέλους θα προσγειωθεί ο Νινιμπίρου. Πρέπει, λοιπόν, και στις επόμενες εκλογές, αλλά και σε όλες όσες ακολουθήσουν ως το ευτυχές γεγονός, να την ψηφίσουμε. Γιατί, ως γνωστόν, ουδείς προφήτης στον τόπο του. Ας είναι η εξαίρεση!

Υ.Γ. 2: Το Νινί σέρνει καράβι; Χμ. Στην πραγματικότητα το Νινί σέρνει μετρό. Ποια μπορεί να είναι η σχέση της Βέρας Λάμπρου με το Νιμπίρου; Τροφή για σκέψη.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s